2017. október 21., szombat

Most akko' mi van? - avagy érdemes-e rám várni


Sziasztok! :)
Csak néhány infót hoztam,  illetve elmondom a jövő programjait.
Ui: Angol tudásom ötös, elnéztem, ugyanis a Captured nem szeptember 23-án lesz frissítve, hanem 2015 szeptember 23-án volt frissítve... Ne haragudjatok!




       Nem mondom azt azt, hogy eddigi blogger életemben pontos, esetleg megbízható voltam, de azért az tény, hogy szeretek írni, és nem csak kikapcsol, de megnyugtat és boldoggá tesz. Nos, bár a blogjaimba - Színjáték, Children of the dark, stb.. - nem érkeztek részek, én attól még írok történeteket - magamnak. Szóval ja, mondhatjuk azt is, hogy el jutottam arra szintre, hogy már nem Larry központú az írásom, sokkal inkább kitalált, avagy saját szereplők köré épülnek a történeteim. A Larry shipperség már nem nekem való, nem érzem magam otthon benne, valahogy már nem az én karaktereim. Lehet, hogy esetleg egy-két kisebb-rövidebb novella kikerül még, de a Larrys blogjaim nem hiszem, hogy folytatnám - mondom én, megbízhatóság - esetleg később, ha úgy érzem az írás terén van jövőm - márpedig nincs - akkor átdolgozom őket és lesz, ami lesz. Könyv, blog, novella, bármi. Szóval sajnálom, de magamhoz hűen ismét csak nem tartottam be az ígéretemet, de én még mindig úgy vagyok vele, hogy ezzel csak magamnak tartozom elszámolással, senki másnak. 
    Tudom, csúnya dolog, hogy csak így a levegőbe beszéltem egy csomószor, de bevallom én is - meg más is észrevette, gondolom - elég gyerekesen kezeltem a blogjaim sorsát, amit sajnálok, mert mindegyik történetem megérdemelt volna egy esélyt, én pedig elvettem tőlük. De velem mindig is az volt a baj, hogy tele voltam ötletekkel és mindig máshoz volt kedvem, nem az aktuális történetemhez. Így 3 nem egészen 4 évnyi bénázás után úgy döntöttem, hogy előre írok/megírok történeteket és talán publikálom őket - csekély 15-20 elkezdett novelláról/könyvről/történetről van szó. Oldalt láthatjátok egy részét, amelyeket tervezek megírni, persze semmi sem biztos. Inkább nem ígérek semmit. Jelenleg, amit írogatok, pótolgatok, az a Just a guy (Csak egy fiú), amely lehet át lesz keresztelve Broken glass (Üvegszilánk) névre, mert jobban illene hozzá, de ez még a jövő titka. A The tunnelből is lehetne valami, szerintem egy izgalmas fantasy történet lenne, de maaaajd egyszer lehet lesz belőle valami. Na de, ennyit erről, nem nagyon szeretném ezt tovább boncolgatni.
    És hát ugye a design... Nem igazán kerestek engem rendeléssel, nekem sem volt időm gyakorolni, így ez is hobbi szinten marad, de ha valaki nagyon szépen megkér, akkor csinálok designt HÉTVÉGÉN. Hétköznap semmiképpen sem. 
      ÖÖh, páran mondtátok, hogy a közös írás tetszett Lizzel... én terveznék közös írást Rékával is, Lizzel is, bárkivel, csak hát senkinek nincs ideje... Őszintén, én majd meghaltam ebben a két hónapban, nagyon húzós a gimi, szóval... Hm. Nem tudom. Jó lenne, élvezném, szeretném. Majd meglátjuk a szünetben sikerül-e rávenni valakit.
         Összefoglalva: A Larry-s történeteim NEM írom tovább, főként SLASH lesz a blogon, jellemzően saját szereplők, de akár shippek is (Malec, Heronstairs, Heronchild, minimális Larry, bármi, amit megszeretek, vagy kitalálok). A részek RITKÁN jönnek, és ÉLŐRE MEGÍRTAK lesznek. És nem ígérgetek. Lehet csak a nyárra lesznek részek/történetek, mert semmi időm nincs.
           Azért köszönöm, ha ezek után is velem marad valaki és vár itt bloggeren, illetve Wattpaden. Nagyon köszönöm az elmúlt évek bizalmát, nekem gyönyörű volt, remélem sikerült nektek is pár napotokat szebbé varázsolnom! :') 
                 És bár ez nem búcsú, de jó időre nem találkozunk... 
                                    SZÓVAL SOK SIKERT, TÜRELMET ÉS SZÉPET KÍVÁNOK NEKTEK AZ ÉVBEN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése