2017. augusztus 8., kedd

Captured|Chapter 10/1. - Fordítás|Larry

Sziasztok! 
Meg is hoztam a következő részt, remélem olvasható a betűméret - ennyit beszélni? - és remélem, hogy tetszik is. Kicsit - nagyon - szomorú (killmeh), de túl éljük, elméletileg a 11/2 jobb lesz (frissítés szeptember 23.). Nah, mindegy is. (Ez 13 kép, a 32-ből, szóval 19 lesz a következő)
Közérdekű, Alexandra Lia Smith lettem, nagyon tetszett a Lia, de a Lexa-t is meg akartam tartani, szóval ez lett :D Tudom, szörnyű vagyok. De fogadjatok el ilyennek.
Szóval, kellemes olvasást!
Ha tetszett komizz! ;)
Lexa




Eredeti tumblr: RockitRocket
Előző fordítója: Zsoo
























6 megjegyzés:

  1. Istenem szegények:(🖤
    Hálás vagyok neked, amiért fordítod.❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így reagáltam, mikor először elolvastam :(
      Oh, ugyan. Igazából nagyon megszerettem a fordítást! :D Ha lenne több ilyen még fordítanám nektek, de egyelőre nem leltem...
      xoxoLexa

      Törlés
  2. Lépj túl ezen Lou!! Harryvel csodálatos életed lesz!! ❤❤❤ imádlak!!! ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezen a véleményen vagyok ;)
      Majd Szeptember 23-án kiderül, hogy döntött az írónő, megkegyelmez-e nekünk.
      Oh, köszönöm! <3
      xoxoLexa

      Törlés
  3. NEM NEM SIROK LOUIS EGYALATALAN NEM :)))) AHJJJJJHJHSJJSSJS MIERT CSINALOD EZT VELEM DRAGA?! na de komolyan veve a szot, nagyon elvezhetown forditasz es koszonom szepen, hogy ezt megteszed ❤️ Mar 2 eve varom a kovetkezo reszt es vegre itt van es imadom ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, ennek örülök. Vannak dolgok, amiket nehéz...magyarosítani. Igazán nincs mit, tényleg belejöttem és megkedveltem a fordítást, szívesen csinálom. :)
      *nekem két évbe tellett mire rájöttem, hogy angolul folytatódik, shh*
      xoxoLexa

      Törlés