2017. augusztus 11., péntek

Captured|Chapter 10/2. - Fordítás|Larry

Sziasztok!
Meg is hoztam a következő részt és nagyon szomorú vagyok:
 Ez a rész tönkretesz, Harry visszaadja a jumperét Louis-nak, ami tudjuk nagyon jól mit jelent, illetve ez az utolsó előtti rész, még van a 11/1 és ennyi. A frissítés szeptember 23-a körül várható, nekem 1-2 nap és lefordítom, bár az iskolától függ majd. (Gimi első év, szerintem meghalok)
Kellemes olvasást!
Lexa



Eredeti tumblr: RockitRocket
Előző fordítója: Zsoo

























3 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy!
    Köszi hogy fordítokd! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^
      Igazán nincs mit! Szívesen csinálom, egészen megkedveltem.
      xoxoLexa

      Törlés
  2. Ooops, most látom, hogy a -it hurts suddenly fordítása lemaradt. Valami olyasmit jelentene, hogy ,,Ez hirtelen ért" (nem számított hirtelen fájdalom pl)
    Egyébként, ha maradtak le fordítások kérlek, szóljatok! Most sem vettem észre...

    VálaszTörlés