2018. január 26., péntek

Kíváncsi vagyok

Sziasztok drágaszágok! 
Régen jelentkeztem résszel, bevallom, most is volt rengeteg-rengeteg dolgom, belefutottam egy kevésbé...kedves összeszólalkozásba, de jelentem, élek!
Mint minden ötletemet, a mostanit is szeretném veletek megosztani, hogy mit szóltok hozzá, lenne-e kedvetek olvasni, mi a véleményetek. Újabb történeten dolgozom, ami a komolyság és a humor határán táncol. A történetem három könyvre tervezem - de lehet, több lesz -, amik szépen végigkísérik a kis főhősöm életét. Nem fantasy, egy csepp mitológia sem lesz benne, nem is annyira slash - még. Minimális maffia szálat tervezek bele, de nem akarok túl mélyre ásni a témában, nem ez lenne a lényege. (Egyébként a könyvek alatt Wattpad könyveket értek...)
A könyv címe: Mindenki megérdemel egy esélyt - Kezdetek kezdete.
Főszereplőnk a tizenkét éves árva fiú, Leonardo Rosewood. Én személy szerint már most szeretem a srácot, pedig alig tartok a 4. fejezetnél. Inkább bebiggyesztem ide a kis ,,fülszöveget".


Mint sejthető, a fiú jelmondata: Mindenki megérdemel egy esélyt. Sajnos néha túlságosan is tartja magát ehhez a kis mondatocskához, így bajba is kerülnek barátaival. Olyannyira meg akarja menteni az egyik társát az elkallódástól, hogy négy embert is bajba sodor. 
Leo-t orvosa barátja fogadja örökbe, Alexander Whitemore. A fiú az elejétől fogva sejti, hogy ami Alex és az orvosa - AP - között van, az nem pusztán barátság, és nem hiába adják úgy elő a fiúnak ezt az egész örökbe fogadásos dolgot, hogy tulajdonképpen neki két apja van. Bár titkolniuk kell, de a két férfi valóban azért választotta Leo-t, mert AP nem akarta magára hagyni, de a pár már családot akart. (Furcsa, furcsa, de értelmet nyer, nyugi.)
A fiú minden iskolában töltött perce felér egy földi pokollal. Mindenki azon van, hogy porig alázza a kicsit furcsa és rettentően érzékeny fiút, főként egy bizonyos Oliver. Ekkor tűnik fel két már ismerős szereplő, Nick és Rosie. Nick Alex öccse, Rosie pedig Nick legjobb barátnője. A két barát mindenben mellette van, ám Leo-t nem hagyja nyugodni Oli viselkedése, így mindent kiderít a srácról. Olyannyira belefolyik az életébe, hogy szemtanúi lesznek ők is egy gyilkosságnak.
A történet ezen része azzal zárulna, hogy Leo szeretné megismerni az igazi apját, össze is szedi a neki szükséges adatokat, majd úgy adja elő a két ,,apjának", hogy nyári táborba megy. De nem arra a buszra száll, mint két barátja...
...Alex pedig megtalál pár papírt és iratot a fiú asztalán.

(Igen, itt el lett írva és lusta vagyok megszerkeszteni)


Röviden ennyi lenne, nem tudom, nektek hogy tetszik. Én szeretem írni, egész humoros stílust vettem fel, ami kicsit segít elfogadni azt a depressziós szálat, ami szükséges az egészhez. Ha tetszik az ötlet bátran írjátok meg! Bár nem most fog kikerülni - terveim szerint legalábbis - azért minden pozitív visszajelzést szívesen fogadok!
Illetve ha szeretnétek, a szereplőket feltöltöm, vagy kisebb részletekkel megajándékozlak titeket!  <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése